Агенция за събиране на вземания ЕАД (АСВ) вече e с нова корпоративна идентичност, която представя компанията такава, каквато се стреми да бъде непрекъснато – модерна и водеща в управлението на вземания, социално и еко-отговорна и ангажирана към устойчивото развитие, както и стабилен, надежден и доверен партньор на бизнеса и обществото. Новият облик е отражение не само на духа на организацията, но и на ценностите и характера на хората, ангажирани в развитието й – смели, открити, отдадени, находчиви и с визия за бъдещето. Фирменото наименование и досегашното мото (слоган) – “Успехът изисква доверие”, остават като значими и съществени елементи.
АСВ представи новото си лого и корпоративен дизайн първо на своите бизнес партньори и клиенти на бляскаво и запомнящо се събитие на 27 ноември в Pirotska 5 Event Center в София. На премиерата, с която компанията отбеляза и 14-ия си рожден ден, присъстваха партньори на компанията от финансовия, банковия и телеком сектора, всеки от които, по традиция, посрещнат лично от мениджмънта на дружеството.
Програмата за вечерта включваше магичен спектакъл на талантливите артисти и акробати от Нов Цирк, които представиха красотата на цирковото сценично изкуство по нов, модерен и вълнуващ начин. Събитието се превърна в незабравимо, звездно шоу, изпълнено с ярки светлини, прожектори и блясък (видео и фото в галерията по-долу 👇 и в LinkedIn профила на АСВ 👉 тук).
Изминатият път на развитие
Още в началото на вечерта и като прелюдия към темата за новата идентичност, гостите бяха приветствани от Зорница Банкина, един от двамата изпълнителни директора на компанията, и Димитър Бончев, председател на съвета на директорите на АСВ. “Благодаря ви, че празнувате с нас 14 години АСВ. Задава се нов етап от нашето развитие и се надяваме, че вие ще го харесате и припознаете като нещо свое, така както ние го приемаме като наше”, обърна се към присъстващите Димитър Бончев, загатвайки за новата корпоративна идентичност. “Също както изкуството и светът като цяло, ние сме устремени да вървим напред, да се развиваме и адаптираме към промените. Новата ни идентичност е отражение на динамичното ни развитие досега и пътя, който извървяхме, натрупаните уроци и опит, надграждането на мисията, визията и ценностите ни, на бизнес и социалните ни партньорства”, заяви от своя страна Зорница Банкина. Тя също благодари на гостите за присъствието, което е “истинският подарък за рождения ден на АСВ”.
В речта си Зорница Банкина припомни още силата и високите професионални качества на екипа на АСВ, доверието, което са гласували партньорите на компанията през изминалите 14 години и постигнатите резултати – повече от 900 хил. придобити вземания с номинал над 2.5 млрд. лв. “Това, което изгражда най-пълноценно една компания е нейният екип и мениджмънт. През всичките години ние имахме късмета да работим с водещи експерти и професионалисти. Това ни дава импулс и енергия да продължаваме напред с пълни сили”, добави тя, след което заедно с Димитър Бончев дадоха официален старт на новата бранд идентичност на компанията с видео и празнични конфети.
Символиката в новото лого
Новият бранд на АСВ акцентира върху високата ангажираност и отговорност на компанията към нейните клиенти, партньори и обществото като цяло, изграденото помежду им доверие, стабилно и ефективно сътрудничество, тясно взаимодействие и взаимосвързаност, всичко това въплътено в буквата “В” и подчертано от символиката на синия цвят. Поддържането на прозрачни и открити отношения и комуникация с всички заинтересовани страни – друг съществен и утвърден аспект в дейността на компанията, е ясно обозначено чрез прозрачната буква “С”. Последната носи също послание за адаптивност към променящата се среда и капацитет за оползотворяване на нови възможности.
Отличително и съществено е присъствието в новото лого на зеления цвят и съвсем не случайно – освен символ на свежест, здраве, включително във финансовия смисъл на думата, сигурност, надеждност и положителна промяна – всички до един акценти, за които АСВ се стреми да допринася в основната си дейност в полза на клиенти, партньори и обществото като цяло, компанията е силно ангажирана през последните години с реални социални инициативи и проекти за опазване на околната среда и съхраняване на биоразнообразието (виж повече в карето).
Повече за събитието и новата бранд идентичност на АСВ – в галерията 👇.
АСВ с нов зелен проект – ще подкрепя опазването на водите в България
АСВ стартира нов зелен проект в подкрепа на опазването на водите на България, съвместно с Българска Фондация Биоразнообразие. Партньорството беше обявено официално на събитието на 27 ноември. „Всяка година ние се стараем да обърнем общественото внимание към важен въпрос. И през 2025 г. това са водите. Причината е, че те са много уязвим ресурс, от който всички зависим“, обясни същината на сътрудничеството Йорданка Славова, изпълнителен директор на Българска фондация Биоразнообразие.
АСВ вече си сътрудничи с неправителствената “Зелени Балкани”. Партньорството с двете НПО-та, ангажирани в опазване на природата, е част от ESG и КСО програмата на АСВ. Освен на корпоративно ниво, служителите на компанията допринасят за каузи и проекти, които подобряват средата за живот и като доброволци, при това в не една и две социални и зелени компании, включително залесяване на гори на територията на страната.
Внимание на събитието за поредна година беше отделено и на дългогодишното партньорство на АСВ със SOS Детски селища България – още една значима кауза за агенцията през годините. Компанията е сред редовните корпоративни дарители на организацията, която се грижи за това всяко дете да живее в подходяща среда. Председателят на УС на сдружението Веселин Комитов беше сред гостите на събитието на АСВ и използва повода отново да благодари на дружеството за оказваната подкрепа. “АСВ е неотклонно с нас и ни подпомагат както финансово, така и морално, за да сме в състояние да полагаме грижа за децата и младежите”, заяви той.